Tuesday, February 9, 2010

Penangan 'Jom Masuk U'

Letih memang letih...sejak akhir2 ni rase macam banyak sangat kejer, semua nak kena buat sampai lupa mengupdate blog ni.....tambah lagi plak kesihatan yang agak kurang memuaskan demam+selsema+sakit gigi dan terkini xder suare...
Minggu baru lepas ni aku kener bertugas di Karnival Jom Masuk U kat Stadium Tertutup Nilai... Seronok memang seronok maklumla aku keje x pernah kener bercakap banyak dengan org sekali kener jaga booth terlebih sudah aku bercakap....aku raser sampai tahap maksimum keupayaan bercakap aku gunakan maklumla ramai sangat orang sampaikan buku pelawat yang dibawa sekali penuh dalam 1 setengah hari je..itupun sebenarnya ramai yang x tulis...
Dan disebabkan aku telah menggunakan extra suara di hari pertama karnival maka di hari kedua suara aku tetiba out hinggala hari ini.. so kengkawan x payah sesusah nak cal tetanya aku coz aku sedang jadi romantis sekarang, cakap pun bisik2 je.. xder suarala ...hua..hua..hua... dan disebabkan xder maser bersnap2 foto mase karnival dijalankan bagi membuktikan aku ade dikarnival sempat jg aku snap dihujung2 penutup hr karnival..kira gigih jugak la akukan....:)

No comments:

Post a Comment