Thursday, March 25, 2010

Kami Nak Bercuti....

Wah...lamernye x update blog ni...post yang terakhir awal bulan Mac ni dah hujung bulan Mac...Harus aku buzy berfb dan ber-eSPKB....hahaha...Kalau ikutkan banyak bender nak citer berkenaan kegigihan aku nak tengok belon panaz tapi akhirnya sia2...xpela bender dah berlalu nanti kalau ader hayat lagi boleh pegi lagi belon panazkan...

Permandangan Belon Panaz dr Ofis

Sekarang ni nak bagi tau keghairahan aku nak bercuti ke SABAH pada 27-30 Mac aka Sabtu ni je...bagi u'oll yang x tau tiket ni aku beli maser promosi Air Asia bulan 6 tahun lepas lagi...bayangkan berapa lamer aku duk pendam hasrat bercuti ni...semata2 nak amik tiket RM38 sehala ke Sabah...saper nak bagikan naik bas ke Alor Setar sekarang pun dekat RM60 inikan pulak nak naik kapal terbang tu... Sabtu nak pegi, Jumaat dah start cuti dah bukan aper aku x packing barang lagi ni...nak pegi 4 hr 3 mlm, poning kapla den berapa banyak pempers nak bawa susu banyak maner, baju xpe x cukup beli je...xper2 esok pikir...Bercuti ke Sabah ni bukan aku sekeluarga je pegi, tapi aku ajak sekali mak+abah aku, kak Linda sekeluarga dan k.ngah sekeluarga, jadinya kami pergi 4 keluargala..Sajekan bagi sonok2 bukan senang nak jalan sesama ni...sesekali dapat peluang jenjalan ni ambiklakan...Korang doakanla aku selamat pegi dan balik coz aku xbeli insurans pun...hihi

Inilah peserta lawatan ke Sabah 27-30 Mac ni...:)

No comments:

Post a Comment