Tuesday, December 8, 2009

Disember Mai Lagi....

Yap...antara sedar dgn tidak Disember datang maksudnya 2009 dah sampai ke penghujungnyakan. Bagi kengkawan yang terlibat secara langsung dengan keje kewangan maka secara tak langsung inilah bulan kemuncak kepada segala mak nenek bayaran dan yang pasti dalam bulan ni termasuk aku la kener start bersilat dah...! Keje tetap keje kalau kiter smart segalanya mungkin termasuk mengupdate blogkan....
Aku ni kalau takat blog aku rajin layan tapi fb ni aku jenguk kengkadang je...tengok kalau mood baikla....Apapun banyak blum citer lagi termasuk Hari Raya Haji yang lepas...yela aku prasan jg aku la ni macam malaz je update blog tapi akan ku kuatkan semangat dan usaha untuk tatapan kengkawan semua..yela nak harap korang cal tanya kabar jarang2lakan...tapi sonok kan kite kongsi citer sana sini kiter...Aku ni pot pet blum masuk tajuk lagi ni, so layan la gambar rayer haji aku ni bukan aper nak bagi tau xder meriah sangat pun...sekadar meraikan
Just ader rendeng, ketupat mini & lemang bli dan bawah ni gambar kiterang time rayer hari tu

Dan dibawah ni plak gambar bunga dan kumbang ditaman aku yang sedang kembang mekar...wah...

Botol time.....:)

No comments:

Post a Comment