Wednesday, June 30, 2010

Suka Duka Kehidupan.........

Hampir sudah di penghujung Jun 2010, esok bermula bulan baru lagi, hari berganti bulan dan bulan berganti tahun...Antara sedar dan tidak lebih 3 tahun aku berkhidmat di Putrajaya ini meniti kehidupan dalam arus komitmen kekeluargaan...
Pelbagai kepayahan ditumpuhi disini, yap mula berulang dgn bas dr Seremban balik sharp 4.30pm (bos pun x minat maser tu).Biler En.Hubby bertukar ke Kelana Jaya, berulang plk dgn keter (parking tepi opis sampai kener sondol ngan org). Letih berulang minta kuarters, Alhamdulillah dapat kuarters dan dapat taska untuk tempatkan anak2. Di Putrajaya mula dgn kehidupan yang agak mudah biler menggunakan khidmat adik ipar untuk ambik dan hantar aku gi keje. Tapi biler adik ipar sambung belajar aku dah parah kaki, mahu x mau kener redah jg bawa keter x padan ngan aku ni..Starting try parking kat area lamer luar bangunanla, pagi ok balik kener block plak dah, seksanya akhirnya ikut tempat kengkawan parking padang dkt dgn pasar malam makanya tiap2 hari la jg aku bereksersaiz kaki ni...huhu dgn 1 km jg la...
Start esok masalah parking opis ni selesai means....aku dapat parking dlm bangunan..Yahooooo...dan aku jg start keje awal balik pun awal so dapat amik anak awal dan sampai umah awal...kurang sikit letih aku...Tapi ini semua sampai hujung tahun ni sajer, thn depan kener pindah opis baru timbul balik masalah parking..huhuhu..Ya Allah permudahkanla perjalanan hidup kami sekeluarga, Sesungguhnya apabila Kau menghendakinya maka jalannya akan Kau permudahkan..Insya'Allah.....

No comments:

Post a Comment