Friday, April 16, 2010

Penghargaan dan Kesempatan.....

Alhamdulillah syukur kehadratNya....detik ini diberikan aku kesempatan merasai lagi nikmat dibumi Allah ini genap 30 tahun lamernya....Setiap kali umur meningkat aku selalu terfikir, ape yang telah kucapai di tahap ini.....Dan sesungguhnya nikmat Allah amat besar kepada ku...Lengkap sudah carta alir keperluan hidup ini rasernya...
Sekalipun aku dibesarkan dalam kehidupan yang sederhana, aku bersyukur aku mampu memiliki ape sahaja yang kuinginkan...Dan penghargaan paling tinggi adalah untuk kedua ibubapa ku...saper aku tanpa mereka....
Sekalipun perkahwinan yang dibina bukan atas dasar cinta, aku redha kerana restu keluarga dan kerana restu itu kupercaya tuhan memberkatinya...memiliki suami yang sederhana dalam segala segi merupakan satu cabaran paling besar...tapi Allah maha adil dianugerahkan aku sepasang zuriat yang cukup sifat kejadiannya sebagai pengikat kasih sayang kami......... Dan aku perlu menghargai apa yang kumiliki kerana nikmat ini bukan semua org miliki....
Tuhan yang esa kurniakan aku kesihatan yang baik dan rezki yang barakah untuk ku kongsikan dgn keluargaku.....Buat teman2 doa kalian sentiasa menemani aku sepanjang perjalanan hidup ku ini.....amin...

No comments:

Post a Comment