Friday, April 23, 2010

Zharfan Oh Zharfan ....

Inilah Zharfan anak sulung aku.....macam kanak2 lain dier juga mengalami pertumbuhan kecerdikan selaras dgn pertambahan umurnya....Tapi semenjak duduk taska ni aku rasa kecerdikan dier makin ketara...
Sebelum-sebelum ni memang dier banyak tunjukkan kecerdikan dier cuma aku ni jenis x suker provokasikan anak...bukan aper biar la mak je popular x yah la anak kali (akak feelling Ziana Zain ok..huhu)..Tapi yang nak ceritanya ..pagi tadi maser aku nak hantar pi Taska dier boleh cerita kat aku..."Ibu semalamkan abg tgk tv... faridah aka ferra (tolongla sebut namer ni mau x terkezut aku) tu cakap AKU..." sambung lagi "x bolehkan cakap AKU, patutnya dia cakap nanti saya bunuh awak..ha macam tu la...." dgn wajah penuh inesen ok...dgn mater yg terkebil2 aku leh senyum kelat kat dier...
Satu kes yang aku x leh lupa, situasi kat kaunter Giant Ampangan ...kebetulan kawan sekolah aku Ina Tumpang jaga kaunter..ape lagi akak x sedar diri borak dgn kengkawan lamer...si Zharfan dalam troli terus sound kitorang .."Ibu x mau cakap AKU nanti masuk api neraka"..ko amik sedebik, x sedar lagi aku kater diamla..aku borak lagi dier sound bender yang samer sampai kawan aku kater ''yela2 acik cakap saya"...tersipu-sipu akak kat situ ko...
Baru-baru ni maser aku tgh edit gambar pg Sabah dier siap kater kat aku dier x suker gambar ni...
Aku kater kenapa?"sebab abg x comel"wah demand nak pilih gambar comel2 je...Sabtu malam lepas cikgu tadika dier cal aku sampai 5 kali miz cal ko rupernye nak bagitau mintak zharfan buat show hr Ahad tu coz Zharfan je harapan dier..yg lain x lancar lagu just leh jd tukang sambut je...tapi nasib cikgu tu x baik Zharfan dah ikut nenek dier balik dr hr Jumaat lagi Ahad petang baru ader...punyela hampa cikgu tu terus batal persembahan dr taska diorg..Ish..ish...hebat nye Zharfan...
Dan banyak lagi la...Kesimpulan disini mendidik anak biarla dr rebungnya...huhuhu

No comments:

Post a Comment