Monday, June 7, 2010

Sakitnyerrrrrr hati aku........

Minggu ni start la cuti skool, jalan lengang sonok tapi hati sangat sakit....kenapa? Coz panaz dr hr Jumaat x reda2 sampai hari ni...Bila cuti skool ni Taska pun cuti seminggu..Adussss cuak jugak aku saperla nak jaga anak2 aku sepanjang minggu ni, kalau mil ader leh je aku hantar balik semban, ni mil pegi umrah, nak x nak terpaksa aku pikir saper la nak tolong jagakan anak2 aku...
Akhirnya Kak Ila pengasuh Taska tu rela jaga la tapi sampai hari rabu je...so hr khamis dgn jumaat cemana? Letih aku pikir, aku pikir aku cuti je la..nak buat cemana x kan aku nak panggil mak aku yg duduk hujung n9 untuk dtg semata-mata nak jg anak aku 2 hari.....So aku pun hantar la borang cuti kat bos atas aku, sebelum tu aku dah terangkan masalah aku, so mcam paham la pegawai2 ni...tapi biler aku hantar borg bos atas aku sokong, yg nak lulus x lepas, alasan saper nak buat kejer aku sepanjang khamis tu...(boleh tutup opis kalau aku x kejer tau)
Tolongla...sakitnya hati aku bukan sebab aper...yg menyokong aku tu pegawai lelaki leh paham masalah aku...yg melulus pegawai pompuan tapi x paham masalah pompuan...Ya Allah sabarkan jela hati....Okla xper hr ni hr dier sok biler dah beranak baru tau masalah2 pengasuh nikan....Aku tabah..memang tabah sebab aku yang menurut perintah..tapi disebabkan aku diarah untuk datang ari Khamis ni so akupun xder pilihan lain terpaksa la aku hangkut budak2 tu...so sendiri mau ingatla biler budak2 ader dalam opis dier nak belari ke, melalak ke nasibla ye....aku sendiri x mau amik risiko tapi sebab diARAHKAN aku SYMPla....


p/s - Sekiranya Cik terbaca luahan sy ni , dan sy nak maklumkan memang cik la sy maksudkan ....terima kasih

No comments:

Post a Comment