Tuesday, June 8, 2010

Salah ke Aku....

Entahla x tau kat mn nak mula dulu....hr ni aku sangat terasa hati coz aku raser ader yg berpersepsi negetif pada aku...Once aku digaji oleh kerajaan Malaysia satu je yg aku pegang rezeki yg halal untuk diri dan keturunan aku..x pernah walau sepalit kuman pun aku nak menidakkan bidang tugas yg diamanahkan pader aku...
Biaserla pgi meeting, bengkel, kursus, urusetia dan arahan dr maser ke masa dah memang asasi keperluan tugas aku, kenapa pulak aku nak mengelak/ngelat untuk hadir. Tapi biler kiter berkomitmen selain dr kerja itulah yg menjadi perbezaan antara org bujang dgn yg berumahtangga...Aku maklum,bila org berpesepsi negetif dgn kita aper pun alasan kiter dianggap sebagai sajer nak mengelak sedangkan perkara yang benar2 berlaku....lebih sedih apabila perkara kecil diperbesarkan untuk makluman org ramai jg....aperpun tujuannya yang pasti ianya akan menarik perhatian org lain untuk jd nasik tambah...dan nasib tambah adalah dr kalangan komuniti yang samer...
Apepun apabila aku meluahkan di blog ini bukan la aku mengaibkan individu terbabit tapi sekadar dier lebih faham situasi sebenar, yg mn blog ini yg pembacanya hanya dikalangan follower saje..bukan semua org tau kewujudan blog ini...dan blog ini tidak berdaftar dgn nufftang pun..:)Ader teman berkater masalah utama 'kami' adalah komunikasi, sedangkan aku raser aku ok je cumer sebab xder bender nak dilaporkan aku lebih banyak buat hal sdr..BERDOSA ke aku....
Xkan kerana aku meninggikan suara dikalangan staff jagaan aku, aku dilabel 'mak tiri'. Apabila aku sekat staff seliaan aku pegi kursus/cuti adalah kerana jabatan, cuba pikirkan kalau anda ditempat aku, dr 5 org staff 4 org nak pg kursus/cuti yg samer so seper nak buat kerja2 sedia....adakah begitu aku perlu diketegori KEJAM. Bos is alwaz bos x perlu tunjuk kuaser pun aku faham saper yg perlu dihormati....Sejujurnya sekiranya ader yg terasa dgn aku selama ini dr hati yg ikhlas tanpa sebarang keraguan aku memohon maaf secara terbuka...sesungguhnya yang terbaik dr Allah, dan yg buruk dr dalam diri ini....

p/s : sekiranya ader yg masih tidak berpuashati dgn aper yang aku luahkan pliz come n see me...aku jua manusia yg perlu ditegur dr masa ke masa..x perlula publish kat mn2 karpet untuk tujuan membalas dendam....

No comments:

Post a Comment