Wednesday, July 22, 2009

Pencuri Pakaian Dalam Wanita di Terengganu

Wah..semangat pagi ni setelah seminggu x berusik blog ni dapat semangat jugak akhirnya...ha tajuk post sangat mengaibkan tapi still sopan dan beretikakan..Bukan per tadi on otw mai ofis dengar la berita pagi di Era berkenaan perkara ni...
Bila dengorkan citer ni menyebabkan aku terkenang perkara yang sama di SeMenTek Jua...memang dasyat giler...bayangkan citer yang dalam berita hari ni 1 kampung anak gadis punyer 'adik2' hilang...time aku dulu satu hostel pompuan tu hilang dalam 1 malam tau2 kat bengkel BB dilonggok nyer...alnasibla aku malam sebelum tu x membasuh 'adik' kan kalau x...ish...ish..ish...
Adela baik nyer acik jaga tu poe amik kalau x...agak2 aku la kalau acik jaga x poe amik mau nyer jadi kejer student BB pagi tu mengutip hantor tong sampah..hu..hu..hu.....Tapi maser kat umah sewa Poli pun samer gak... ader la sorang teman hilang sepasang tau2 brader sebelah umah curi buat pelaris beniaga burger...pastu aku pun selalu la order kut tingkap...ya ampun nama x sebut k....

No comments:

Post a Comment