Wednesday, July 1, 2009

Hari Beeeziiii

Aku ni tiap-tiap awal bulan kira agak bizi jugakla, memacam laporan nak dihantor nasib baik aku dah siap awal2 formatnyer kira okla takdela aku sangap nak menyiapkan nyer...
Tapi dalam aku anggap hari bizi ni aku sempat join kengkawan AG gi makan ayam kampung kat Puchong tu....masuk pun dekat 2.30pm harus...udahle semalam masuk lebih kurang cenggini jugak samer kes melayan kengkawan makan kat luar ofis.....mampuih kalau bos aku tau....
Tapikan bukan selalu aku buat pasal ni sesekali nak raser masuk lambat...ampun bos......

4 comments:

  1. Haa..haaa xtahu bos nampak....keh..keh...ooo makan kek luor yo....
    tp pesalahnya kan sekali sekala...ko mkn tu kat ner, sedap ker?ce cito sikit apo namo kodai ..sonang2 leh aku poie.

    p/s: naik terbelit lidah aku

    ReplyDelete
  2. Aku tak penah pegi restoran ni tapi namer Restoran Anuar macam glemmer je ramai orang...tapi sebab x berapa sangat ayam kg ni kira biaser je la

    ReplyDelete
  3. ayam kg kat tugu negara ni pun mabeles..wallaa mujur aku poser arini..tahan napsu makan.

    ReplyDelete
  4. Maya poser baik k, nanti sebelum balik singgah la kat tugu negara tu beli buat buker k

    ReplyDelete