Tuesday, June 30, 2009

Citer-citer Hari Sabtu....

Ha...barulah best sikit nak story, bukan aper rasernye kalau citer je xder gambar macam makan nasi xder kuah...wah! Pandainyer aku berbahsa..as yang dimaklumkan sabtu hari tu fuul day kitorang lepak di Putrajaya nak tau nape? Coz pagi aku kener menghousekeepingkan ofis petang lak kena join hari kuarga ofis ni kat Alamanda, ala kat tempat main bowling tu.
Bagi aktiviti pagi ni kitorang kena bawa bekal sendiri2 dan kongsila makan kira macam gi scoolah kecik2 dulu la, kau bawa cikit aku bawa cikit kita makan sesamer kan...tapi kejenyer xderla berapa kuar peluh benor just kuar fail2 lamer pindah masuk bilik fail lain, yang menariknyer bekalan yang dibawak tu ngalahkan orang gi noreh banyaknyer.....ni la gambar yang sempat snap hari tu....

Seperti yang dijanjikan bertempat di Alamanda, Putrajaya jam 3 pm berlangsung pulak pertandingan bowling antara Bahagian kami dan kuargala kira macam mengeratkan antara kami la...untuk makluman kengkawan aku ni walau dah duduk cini hampir 2 tahun pun x berapa kenal budak2 baru ni sebab diorang ni mejoriti sambilan pastu kuar masuk orang barukan...tak sempat nak lancar namer pun...salah aku ke...aper yang best sangat kali nikan coz aku dapat kuar berdua je dengan En.Hubby dengan tenang nyer...(syokla sesekalikan)... Jom layan gambar yang sempat di snap maser hari tu.....


Gayer je lebihhhhhh.............

Oh sebelum luper tema baju nyer merah yer tu pasal semua pemain berbaju merah je.....

7 comments:

  1. kemain lg korang eh...balik cpat wehhh..anak teriak nk ssu..

    ReplyDelete
  2. wah...bukan main terer lagik arituh ye!!! :)

    ReplyDelete
  3. wah...org len tgk ko scorer aku tgk kat gambo makanan ko..he..he....nyammm..nyammmm

    ReplyDelete
  4. Kak An
    Inilah masernyer berdatingkan... bijak amik peluang

    Cik Kam
    Yang penting medahului Cik Kamkan...

    June
    Takpela june x makan tengok gambar pun jadikla...

    ReplyDelete
  5. baguzz ko memang bijak.. memang takleh bwak bebudak yg hepy go lucky kat tmpat camtu..silap2 diorang pegi kejar bola tu..tak naya ko...

    ReplyDelete
  6. ko menang ker? eleh sure kalah kan..hikhik

    ReplyDelete
  7. Kak An
    Sesekali tinggal handbag apelah salahnyer...

    Maya
    Perlu ke aku menang Cik Maya oi...

    ReplyDelete