Monday, June 15, 2009

MOMOK

Percaya x wujudnyer momok dalam kehidupan kita, aku memulanyer tak berapa amik tau sangat mende ni sampai la satu ketika kitorang dimaklumkan dalam gambar yang kitorang snap tu adelah jin...Ini pun aku rujuk dengan teman ofis yang ala-ala masjid jugala orangnyakan.... 1st time aku tunjuk dia tak pasti amendenyer sebab aku musyikil juga ader pancaran putih bulat2 dalam picture2 aku snap..
Tetiba dia bagi tau itu adelah jin dan dia tau mende ni dari blog mazidul '360' tu...betulla tokojuit acik tau, mau tak seram sejuk dah la menatang tu dalam bilik acik...kalau korang tak jelas menatang yang aku sebut ni boleh tengok hasil yang kitorang snap malam tadi dalam bilik acikla... seremmmmm tengah sembahyang lagi tu...


amati menatang putih2 tu....seremmmmmm

2 comments:

  1. HIIIIII menakutkan betul ler citer ko nih..seereeeeemmmmmmm jangan pandang atas

    ReplyDelete
  2. mata kasar bukan nampak pun...kalau nampak dengan mata kasar dah lama aku pengsan tau...

    ReplyDelete