Tuesday, June 9, 2009

Inilah mulanya....

Salam...saat indah dan bahagia rasenye best juga kalau kongsi sesamakan. Bukan aper tengok kengkawan berblog rase macam bestnye diorang berblog sakan seolah-olah bahagianye cerita hidup mereka....

Ok...Aku akan mulakan kisah ku dari seorang gadis biasa kepada mungkinla agak berjaya, pada aku kiranya dah belajar sungguh2 dapat keje yang setaraf dengan kelulusan kira ok what... yang penting mak pak aku bangga dapat anak macam aku dari kecik sampai besar tak menyusahkan....

Kiranya aku berblog ni just for fun dan kengkawan bolehla maklum aktiviti aku kan... Atas ni adalah gambar aku dan family aku...ni gambar percutian masa kitorang pegi Penang sebelum wabak selesema #@$% menyerangkan....Ok disebabkan ini post yang pertama aku tekde idea lagi k...

Besok aku ade family day kat PD so nanti aku update gambarlah.....







No comments:

Post a Comment