Tuesday, August 18, 2009

Loteh eh Den.........

Sampai jam ni aku masih menjana semangat untuk bekerja hari ni...dari hari Sabtu sampai semalam Isnin rasenye aku belum rehat lagi...tulang temulang ni lelenguh betul dibuat nyer. Cheritanya begini, hari Sabtu aku ligan balik umah emak aku mengemas almaklumla nanti puasa pastu rayekan...umah mak aku ni felda biaserla jenis orang kampungkan buat umah cash bila ade duit tambah lelama besarla umah tapi x properla coz mcm x terancangkan...jadinyer banyakla harta2 qarun yang aku bakar almaklumla satu rumah aku service, berdua je dengan En.Hubby..sebenarnyer aku kagum sangat dgn En.Hubby ni lsg x mengeluh mengemas umah mak mertua dia, aku berani katerla abg dgn kakak aku pun x sanggup buat ape yg kami buat ni...ini jelah sumbangan yg dapat kan, duit kami pun cukup2 makan je...Ahad plak berdesup gi Kajang umah K.Lang ader kenduri sambut puaser, bebudak antor umah mil takutla H1N1kan. Isnin kemas umah kami plak, tau la 2 tingkat lumpuh raser kaki ni turun naik...iyelah ini semua kami buat sebelum puaserkan, nanti puaser x teruk sgt....lapas magrib semalam tidokan budak 1 family tido last2 sedor kul 12.05 tgh mlm teringat baju kami lum iron, begitu begini pkl 2 baru aku tido 4.45 am bgn blk pg keje.........lotih x abis lae

No comments:

Post a Comment