Friday, September 18, 2009

Aku,Kuarters & Raya

Hari ni 18 September bersamaan dengan 28 Ramadhan 1430H, ofis sudah mula kosong tapi aku masih di sini kerana apa aku kener cover pegawai aku balik cuti raya nanti naik 23 September dia cover aku laks...tapi untuk membuktikan yg aku t'hutang budi dgn dia aku kejer balik 25 September (rugikan tapi tak pe)...mood keje pun dah suam-suam kuku nak balik kemas umah je ni.
Dan untuk makluman teman2 aku akan menduduki quarters putrajaya ni selepas balik rayer... So di kesempatan ini aku nak ucapkan timer kasih kat Kak An dan suami kerana mempercepatkan permohonan aku..sebenarnya aku x tau sape yg tolong sebab selain K.An aku jugak minta tolong K.Yani yang maner satu kener pun tak tau tapi yang penting aku sangat menghargai setiap pertolongan kakak2 ni.....
Tak tau la perasaan macam mana nak gambarkan bila dapat kuarters ni gembira coz x lah letih lagi sedih coz rumah yang dibeli akhirnya terpaksa ditinggalkan dan bimbang coz anak2 aku ni boleh ke stay nursery....tapi aku terpaksa kuatkan semangat, yap hidup perlukan pengorbanan bukan saje dari segi material tetapi juga perasaan....
Apapun dikesempatan ini dengan penuh keikhlasan aku dan keluarga nak mohon ampun dan maaf sekiranya terdapat kater2 aku yang menyinggung kengkawan semuer...Salam Aidilfitri semoga kebahagiaan milik kita semua.... sudi-sudikan datang umah coz tahun ni xder open2 house kay...bajet haus...

No comments:

Post a Comment