Monday, September 7, 2009

Sembang Poser

Wow...antara sedar dgn x dah 17 hr poser wey...saner sini lagu rayer xleh handle dah...jujurnyer aku dah tuang 4 hr thn ni..biaserla org pompuan tuhan syg lebihkan...korang semuer camner, musti macam2 menu buker poser dah trykan...aku kira bertuah sikitla dalam bulan poser ni, coz setiap hr keje aku kener buker umah mil, so aper dihidang makan jela...maklumla sampai bebetul kul 7 nak x nak kener balun je lakan...jimat banyak la kitorg poser ni almaklumlah dapat ehsan buker umah mil. Tapikan x b'maknerla lepas tgn je, cadangnyer rayer ni nak bagi hamper kuih rayer untuk mil dan mak sdr.
Dari segi p'siapan rayer thn ni aku je 2 pasang baju krg, anak2 beli yg baju org melayu sepasang sorg, bapak dier pakai baju melayu hantaran kawin coz tema warner thn ni ikut baju dier...lain2 x yahla langsir thn lepas punyer lawa lg, kuih sikitla coz umah aku bukan ader yg nak dtg pun.. thn ni rayer umah mak aku yei!
Hr ni Nuzul Quran, En.Hubby cuti (selangorkan) aperla dibuatnyerkat umah skrg ni...membuter le tu...kalau nasib baik balik umah lincin je semua kemas dah..kalau x amin jela... tapi takat ni bleh harapla bab ngemas umah ni... Sebenarnye xder idea ni nak tulis aper so citer ape2 jelakan...

No comments:

Post a Comment