Monday, September 14, 2009

Semangat Rayer.....

Dah sampai hujung Ramadhan kiterkan...bila umur meningkat ni rase macam kejap je Ramadhan datang dah nak pg blk...terfikir jg sempat ke tak Ramadhan tahun depan ni... sedih, gembira bercampur baur...bila melihat anak2 raser macam x sabar laks nak rayer..iyelah makin besar makin banyak nak kener prepare untuk raye terutamanya duit rayer dulu kita dapat sekarang kiter plak bagi.....
Tahun ni disebabkan PM dah menyumbang RM250 untuk rayer ni aku pun preparelah hadiah untuk mak/abah/mil/fil (jubah untuk mak2 & t'shirt untuk abah2)

Disamping tu untuk diri sendiri x mau kalah tau 2 pasang baju rayer tahun ni, x'klusif untuk kengkawan blog x tunjuk maner2 majalah lagi ni jeng..jeng..jeng..

Well semua dah prepare ok...kuih plak aderla dalam 5 jenis beli dalam poser ni sempat sampai rayer ni kot..aku ni bukan per time poser suker makan kuih rayer coz dah rayer kuih rayer ni macam samer je rasernyer.... aku pun ader tempah kek untuk rayer ni bawak blk kg, anak bujang aku punya fahaman la ni rayer musti ader adegan potong kek macam birthday la...so kek amik sabtu ni...nanti rayer aku snap gambar kek tuk korang... baju abah2 aku tu beli semalam, 1st timer la buker poser kat luar itupun buker kat umah dulu dan solat pastu terus pg seremban prade makan kat The Chicken Rice Shop, yang best kat sini aku dapat 10% potongan kerana keje gomen so kengkwn bwk je la pas korang kemana hala maner tau leh dapat less...

No comments:

Post a Comment