Tuesday, October 6, 2009

Ibu Tinggal.....

Baru je nak suai2kan diri di kuarters ni, dah kener tinggal laki plak...Maka terpaksala aku menjadi ibu tinggal kepada kedua2 anak aku ni...bukan ibu tunggal kay, ibu tinggal coz En.Hubby pegi kursus sebulan..ambik padan muker aku..elok2 kawan tu keje private complain surut joins gomens kan dah kener induksi pelbagai...So pengalaman menjadi ibu tinggal pada hari pertama di Putrajaya adalah sangat meletihkan kerana kerenah anak2...
Almaklumlah anak2 baru 1st time hantor Taska dah masuk hari kedua menangis2 x mau pegi...kenapa ek! Ini yang menjadi keletihan aku, Zharfan siap sound awal2 x mau pegi sekolah...sampai terus melalak due2 plak tu...hati ibu maner x sedih..tapi nak buat camaner aku kener kejer ikut hati memang raser nak tuang je....Hari ahad baru ni mil datang jenguk cucu, before balik tidokan Zharfan dalam buai last Zharfan sedar balik jam 3 pagi tanyer nenek...aku cakap nenek dah balik...muker dier berubah then satu ayat dier buat aku sebak 'ibu jangan tinggalkan abang ye...' pilu nyer hati...tapi nak buat camner hidup perlu pengorbanan
Berat kepala ni, setiap hari mengantar musti meroyan....
Biaser ke perkara ni berlaku di Taska ek....

No comments:

Post a Comment