Tuesday, October 20, 2009

Tension.......

Tension betulla hari ni, dah la malam tadi macam nak pecah kapla memikir anak plak buat ragam...hari ni pi mengantar bebudak tu kat taska tegurla penyelia pasal pempers budak2 ni, ye la bayar mahal2 amik budak kemaluan memasing dah naik ruam sampai pedih kena air...nampak sangat x tukar pempers kerap2, bukan nak suruh abiskan pempers yg kiter bagi tu tapi tengokla keperluan kalau perlu sampai terboyot2 bebudak tu bawak pempers penuh kencing melampaula kan...tegur sikit terus melenting pastu sound direct kat pengasuh tu depan kita..kot ye pun nak tunjuk sangat amik tindakan x perlula sound depan kita malu budak tu nanti anak aku jg la jadi mangsa...
Itu baru kes pagi tadi, ni kes semalam aku baik punyer planning berbulan dah nak bercuti siap dah lulus cuti dah khamis, jumaat ni tetiba arah pegi bengkel jumaat sampai ahad ni....padahal aku lulus dah cuti..ish tolongla bukan berkira tentang kerja tapi majikan pun kener prihatin kebajikan pekerja, lagi pun aku kuli je kat sini yg layak menerima RM500 tahun nikan... Kalau nak berkira tentang aper yang diberi tolongla aku juga banyak menyumbang, aku sanggup cover keje org lain nak bagi org duduk rileks ..semua bender aku buatkan...jujur cakapla kalau aku xder plan dgn family sure aku pegi walaupun x sempat melepaskan rindu kat En.Hubby...
Lagi satu bengkel perancangan ni semua bukan line aku ini level pegawai ke atas je balik nanti panjangkan kat staff dan laksanakanla..x dapat nak bayangkan kalau pegi level macam aku di hayam-hayam kan....begang....

No comments:

Post a Comment