Friday, October 30, 2009

Kelisa Ku Dalam Kenangan.............

Sebenarnya perkara ni dah 2 minggu pun berlalu, tapi ialah kesibukan melanda so tanguh2 nak cerita maka hari ni berpeluang membuka entry khas berkenaan benda yang banyak berjasa pada aku dan kuarga ku...Kater orang hidup perlukan pengorbanan dan atas dasar mementingkan keselesaan anak2 dan mak bapak aku maka kami terpaksa mengorbankan kereta kesayangan aku ni...hampir 6 tahun berkhidmat dengan kami, x pernah beri kesusahan pun malah sanggup plak meredah payah bawa kami pegi balik keje maser berulang dulu...sedih wooo kereta ni kalau aku berhengget memang aku x jual punyer..tapi sebab x berhengget benor terpaksa la buat pengorbanan...sayang seribu kali sayang, itu yang terpaksa dilepaskan....harapan aku agar siapa yang dapat keter ni jaga bebaik macam mana kami jaga dia...ish...ish..
Dan kami sekarang raser bersyukur sebab akhirnya impian kami memiliki mini mpv tercapai jua....

No comments:

Post a Comment